Jelzett az érzékelő Nyíregyházán

Dudás Szilvia  Fotó: KM

Dudás Szilvia  Fotó: KM

Nyíregyháza. Jelzett a szén-monoxid-érzékelő Nyíregyházán, egy Semmelweis utcai lakás konyhájában. Ezért a helyszínre riasztották a város hivatásos tűzoltóit, akik gázkoncentrációt mértek az ingatlanban. A gázszolgáltató szakemberei megtiltották a lakásban lévő gázkazán használatát – tudtuk meg Dudá


Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés