Égett a kéményben lerakódott korom

Dudás Szilvia  Fotó: KM

Dudás Szilvia  Fotó: KM

Méhtelek. Lerakódott korom égett egy ingatlan kéményében Méhteleken, a Sport utcában kedd délelőtt. A fehérgyarmati hivatásos és a csengeri önkormányzati tűzoltók vonultak a tűzesethez, az izzó részeket kéziszerszámokkal távolították el. Személyi sérülés nem történt –tudtuk meg Dudás Szilviától, a m


Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés