Égett a korom a kéményben

Dudás Szilvia  Fotó: KM

Dudás Szilvia  Fotó: KM

Nyíregyháza. Családi ház kéményében égett a korom vasárnap Nyíregyházán, az Írisz utcában. A megyeszékhely hivatásos tűzoltói az izzó részeket kéziszerszámok segítségével távolították el. Személyi sérülés nem történt – tudatta lapunkkal Dudás Szilvia tűzoltó főhadnagy, a megyei katasztrófavédelmi ig


Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés