Nőtt a szolgáltatásokkal szembeni panaszok száma

Az élelmiszerekre vonatkozó panaszok aránya csökkent (illusztráció)  FotÓ: ÉM-ARCHÍVUM

Az élelmiszerekre vonatkozó panaszok aránya csökkent (illusztráció)  FotÓ: ÉM-ARCHÍVUM

A bizalmatlan vásárlók aránya 53,3 százalék volt az első negyedévben.

Budapest. Nőtt a szolgáltatásokkal szemben megfogalmazott kifogások száma, és gyengült a kereskedők iránti bizalom az idei első negyedévben a korábbi negyedévekhez képest a CP Contact fogyasztóvédelmi tanácsadó adatai szerint.

 

Élelmiszerek

A tanácsadó hétfői tájékoztatása szerint egy éven belül valam


Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés