Tűz ütött ki a konyhában és a nappaliban

A kiégett családi ház
               
              Fotó: Katasztrófavédelem

A kiégett családi ház

  Fotó: Katasztrófavédelem

Jánd. Tűz ütött ki péntek késő este egy jándi családi ház konyhájában és nappalijában. A lakók a vásárosnaményi önkormányzati és a mátészalkai hivatásos tűzoltók kiérkezése előtt szerencsésen elhagyták az épületet. Az egységek végül két vízsugárral oltották el a lángokat.  KM


Kérjük jelentkezzen be, hogy a teljes cikket olvashassa

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Levélküldés